КЗ "Старобільський медичний коледж"
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Рейтинг викладачів загальноосвітніх дисциплін
Всего ответов: 99
Наше опитування
Рейтинг викладачів природничо-наукового та терапевтичного циклів
Всего ответов: 97
Наше опитування
Рейтинг викладачів хірургічно-педіатричного циклу
Всего ответов: 85
Статистика сайту

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Статистика

Завдання за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1Jm632SMlM4tA1Fz4kAsre8T287S3_oY4

 

№1.

1.Опрацювати самостійно тему  «Емоційно-вольові процеси».

Література: Основи загальної та медичної психології / За ред. І.С.Вітенка і О.С.Чабана. – Тернопіль : Укрмедкнига, стор. 97-123.

2. Написати конспект за планом:

2.1.Емоції. Класифікація емоцій і почуттів, їх вплив на психічний стан людини (кохання, ненависть, тривога, почуття емпатії — основа співпереживання, співчуття і співучасті).

2.2.Характеристика емоційного стану людини, значення для видужання.

2.3.Стадії стресу, види стресу (гострий та хронічний, “добрий”, та “поганий”). Основні емоційні розлади в пацієнтів та поведінка медичного працівника по відношенню до пацієнтів із розладом емоційного стану.

2.4. Воля і свобода волі, їх значення для практичної діяльності людини. Потреба діяльності, її зв’язок з установками, пріоритетами. Етапи вольового процесу, регуляції та саморегуляції поведінки, оцінювання та самооцінювання емоційного і вольового стану. Значення виховання і самовиховання. Деякі розлади рухово-вольових процесів у пацієнтів, тактика медичного працівника.

3.Скласти тези розмови з пацієнтом у стадії депресії чи апатії для рольової гри “Телефон довіри”.

 

№2.

1.Опрацювати самостійно тему  «Психологічні основи спілкування».

Література: Основи загальної та медичної психології / За ред. І.С.Вітенка і О.С.Чабана. – Тернопіль : Укрмедкнига, стор. 245-275.

2. Написати конспект за планом:

2.1. Характеристика спілкування як форми діяльності людини, види спілкування (внутрішньоособистісне та міжособистісне).

2.2. Невербальні та вербальні засоби комунікації. Рівні вербального спілкування, засоби ефективного вербального спілкування. Компоненти спілкування, їхня характеристика (відчуття присутності, вміння слухати, співпереживати, проявляти турботу, бути щирим, поважати іншу людину, відстань між співрозмовником і зональний простір).

2.3. Клінічна класифікація типів хворих (демонстративний, тривожний, іпохондричний, депресивний, підозрілий) та їхня характеристика. Типи хворих залежно від поведінкової реакції (впевнений у собі, невпевнений у собі, агресивний).

3. Скласти план поведінки медичного працівника з пацієнтами різних типів клінічної класифікації

 

№3.

1.Опрацювати самостійно тему  «Психологічні проблеми лікувального процесу та сучасної біоетики».

Література: Основи загальної та медичної психології / За ред. І.С.Вітенка і О.С.Чабана. – Тернопіль : Укрмедкнига, стор. 232-245.

2. Написати конспект за планом:

2.1. Визначення психічного стану пацієнтів залежно від віку (дорослих і людей похилого та старечого віку). Особливість психологічного стану дітей та підлітків під час хвороби та поведінка медичного персоналу по відношенню до них. Ставлення до хвороби (адекватне та неадекватне). Поняття про внутрішню картину хвороби (ВКХ), її рівнів, значення для одужання та тактика медичного працівника залежно від ВКХ.

2.2. Мієлогенії, їхня класифікація (ятрогенії, егогенії, егротогенії), причини виникнення, характеристика.

2.3.Класифікація ятрогенії (ятропсихогенія, ятрофізіогенія, ятрофармакогенія), можливості усунення їх та профілактика. Поняття про госпіталізм, причина, профілактика. Психогенні (канцерофобія, кардіофобія) та соматогенні (переляк, маячіння) реакції у хворої людини, їх поняття, причини та профілактика.

2.4.Принципи співбесіди з пацієнтом. П’ять складових частин спілкування: відправник, повідомлення або інформація, канал спілкування (спосіб передачі інформації), отримувач, зворотний зв’язок — відповідь. Магнітні збурення та психічний стан людини.

3. Скласти план поведінки пацієнта під час магнітних збурень залежно від його віку.

 

 

№4.

1.Опрацювати самостійно тему  «Особливості взаємовідносин медичних працівників і хвори» .

Література: Основи загальної та медичної психології / За ред. І.С.Вітенка і О.С.Чабана. – Тернопіль : Укрмедкнига, стор. 257-261.

2. Написати конспект за планом:

2.1.Характеристика особливостей психічного стану хворих у терапевтичному, хірургічному, гінекологічному, психоневрологічному, онкологічному та інших відділеннях, у дитячому стаціонарі, поведінка медичного працівника з хворим залежно від його хвороби.

2.2.Особливості спілкування з родичами хворих.

2.3.Вагітність у неповнолітніх, аборти, статева орієнтація, венеричні захворювання та СНІД, безпліддя.

3. Скласти схемиу орієнтованої поведінки медичного працівника по відношенню до пацієнтів із СНІДом.

 

№5.

1.Опрацювати самостійно тему  «Особливості психологічного спілкування з пацієнтами в паліативній медицині та в надзвичайних ситуаціях. Психопрофілактика. Психогігієна. Психічна саморегуляці» .

Література: Основи загальної та медичної психології / За ред. І.С.Вітенка і О.С.Чабана. – Тернопіль : Укрмедкнига, стор. 312-320.

2. Написати конспект за планом:

2.1.Паліативна медицина, її мета, завдання. Особливість психологічного стану пацієнтів при тяжкому захворюванні. Стадії психічної реакції у безнадійно хворих, тактика медичного працівника.

2.2. Поняття про кризи. Типи криз: кризи росту, дозрівання та ситуаційні кризи. Фази кризи: психологічний шок, заперечення або відчай, визнання, адаптація, пристосування. Втручання в кризу та мета втручання в кризову ситуацію. Принципи втручання в кризову ситуацію. Заходи щодо подолання кризи.

2.3. Поняття про благополуччя та його види (фізичне, психологічне, міжособистісне, соціальне, духовне, моральне). Особливості психологічного спілкування з пацієнтами при надзвичайних ситуаціях. Повідомлення про нещастя — рекомендації людині, яка повідомляє про нещастя. Поради тим, хто переживає горе. Стадії трауру.

2.4. Психопрофілактика та психогігієна. Важливість психопрофілактики, її складові частини. Психогігієна та її розділи, характеристика і значення її для здоров’я. Психогігієна трудової діяльності й побуту та сімейних відносин.

2.5.Психотерапія, її методи, значення для лікування хворої людини і відновлення її нормального психічного стану, види психотерапії (непряма, колективна, трудова тощо). Значення психічної саморегуляції.

3. Складання плану-повідомлення про нещастя.

Форма входу
Посилання
Evromed Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Посилання
  • Мы в Facebook
  • Розклад автобусів
  • Розклад поїздів
  • Інструкції для uCoz
  • Випадкове фото